Z rukou Libuše Šmuclerové, předsedkyně představenstva jednoho z největších vydavatelství Česka CZECH NEWS CENTER a.s., jsme přebrali stříbrné ocenění v kategorii B2B magazín 9. ročníku Fenix Content Marketing Awards. Na shortlistu v kategorii B2E noviny se sice umístily i naše HRGoviny, ocenění od poroty si nakonec ale vysloužilo právě druhé vydání klientského magazínu PETIT #02.
A co na něm porotu zaujalo nejvíce? Skutečnost, že někdo pracoval s daty při tvorbě jeho konceptu. Že si někdo pohrál s obsahem pro danou cílovku. A kontext finálního užití magazínu. Petit totiž není jen časopis, je to reálná ukázka našeho řemesla, vzorník papírů, technologií tisku a krásné knihařské práce.
Cenu přebral náš Jan Gloser společně s podporou Anny Doubravové, ta letos Petitu #02 pomohla produkčně a obsahově na svět. Obrovské ocenění nejde ale jen za letošním týmem. Náleží bezesporu také Adéle Lipár Kudrnové, která stála u zrodu celého konceptu a myšlenky. Nesmíme zapomenout ani na Alžbětu Surou Vaculíkovou, díky níž se Petit může chlubit vizuálním/designovým zpracováním a propracovaností do posledního detailu.
Obrovské díky patří i Papyrus, bez kterého by Petit také nebyl.
V neposlední řadě chceme poděkovat našemu milovanému Leoši Tupcovi, že přesně takovéto projekty podporuje.❤️
A taková perlička ze zákulisí - výherci si letos poprvé neodnášeli skleněné trofeje, ale NFT token.